Најновији чланци  

   

BROJ POSETILACA  

Danas1011
Juče1036
Ove nedelje2234
Ovog meseca11880
UKUPNO841187

   

SARADNICI  

   

REGISTRUJTE SE  

   

NA SAJTU  

We have 34 guests and no members online

   

Google meri kupovinu i van interneta, pratiće kartice

Kompanija Google će na današnjoj konferenciji oglašivača prikazati novi servis za merenje prodaje u prodavnicama, kojim će praćenje navika korisnika moći da obavlja i u svakodnevnim situacijama, a ne samo na internetu.

To se dešava u sklopu najnovijeg pokušaja Google da proda još više digitalnih oglasa.

Alatka za praćenje će skenirati najveći broj transakcija s kreditnim i debitnim karticama da bi Google automatski obaveštavao prodavce kada njihove digitalne reklame rezultiraju u kupovinama u tradicionalnim prodavnicama.

Google veruje da će podaci pokazati uzročno-posledičnu vezu između reklama na internetu i prodaje van njega što bi, ako uspe, moglo ubediti trgovce da povećaju budžete za digitalni marketing.

Google već ima najveću mrežu za oglašavanje na internetu koja je donela 79 milijardi dolara prihoda u 2016.

Kompanija se takođe trudi da osposobi kompjutere za učenje tumačenja podataka, u čemu su velika pomoć baze podataka Google pretraživača i veb brauzera Hrom (Chrome) o interesovanjima i navikama korisnika.

Alatka za praćenje prodaje u radnjama će putem Google kompjutera povezivati klikove korisnika na onlajn reklame sa kupovinama putem kreditnih i debitnih kartica.

Google je saopštio da zahvaljujući partnerstvima s drugim kompanijama koje prate podatke ima uvid u oko 70 odsto transakcija putem platnih kartica, tako da i dalje neće moći da zabeleži svaku kupovinu te vrste a nikako ne može znati kada ljudi nešto kupuju gotovinom.

Agencije za zaštitu privatnosti brinu i digitalni dosijei koje je Google sastavio za oko milijardu korisnika pretraživača i drugih servisa poput Gmail, YouTube i mobilnog operativnog sistema android. Korisnici imaju mogućnost da ograniče praćenje i biraju kakve reklame će gledati.

U saopštenju Google se navodi da iako će kompanija moći da identifikuje vezu između klika na reklamu i kasnije kupovine karticom, kupci će ostati anonimni, kao i da njihovi lični podaci neće biti deljeni sa oglašivačima.

KOMENTARI

Ana

Verovatno je da to već i sada rade. Zastrašujuće, a neizbežno.

SSSS

Mora biti da sam glup, ali ako kliknem na neku reklamu, Google će znati da sam to ja zato što sam se logovao, ali kako će oni znati da sam ja na osnovu toga obavio kupovinu karticom ako ne bi trebalo da povežu mene i neku karticu zbog zaštite podataka. Znači od zaštite nema ništa, sve je to kao kobajagi

Realista

@ssss, nisi glup ali ne znas sve - postoje kolacici koje svaki sajt ubaci u tvoj racunar, kolacic sadrzi informaciju koji racunar je sta radio i gde je sve bio...gugl je mega spamerska firma, znaju i kad si ukljucio svetlo u kupatilu i sta si radio tamo...

Marko

Ne moras da se logujes. Odavno se korisnici identifikuju bez kredencijala, dovoljan je telefon, browser, kolacic...

Seljak u najavi

Ima,ako zivis na selu.nemas internet i radis nesto napolju ceo dan a ne kupujes nista jer sve imas.

Izvor: http://rs.n1info.com/a250832/Sci-Tech/Google-meri-kupovinu-i-van-interneta-prati-kartice.html

Add comment

Security code
Refresh



Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
You didn't specify KeyCAPTCHA plugin settings in your Joomla backend.