Најновији чланци  

   

BROJ POSETILACA  

Danas871
Juče187
Ove nedelje1058
Ovog meseca10704
UKUPNO840011

   

SARADNICI  

   

REGISTRUJTE SE  

   

NA SAJTU  

We have 22 guests and no members online

   

 

Srbiju ponovo trese groznica jeftinih stanova. Kvadrat jeftiniji od 500 evra ovoga puta najavila je "BK grupa", na čelu sa Bogoljubom Karićem.

  

Političar u
izganstvu 
obećava bajke: Bogoljub Karić
Foto: M. Šurjanac / RAS Srbija Političar u izganstvu obećava bajke: Bogoljub Karić

Poslednji put je stanove za samo 380 evra po kvadratu najavljivao je premijer Aleksandar Vučić. Prvi je trebalo da budu završeni već krajem 2015, ali danas na vidiku ne samo da nema jeftinih vladinih kvadrata već ni priče o njima.

Sagovornici "Blica" objašnjavaju da jeftin kvadrat zahteva ili besplatno zemljište i smanjenje komunalnih taksi ili se u pitanje dovodi kvalitet gradnje.

Verovali ili ne: Kvadrat kod Karića 500 evra

Kompanija „BK grupa“ najavila je danas da planira izgradnju socijalnih stanova u Srbiji čija će cena biti manja od 500 evra po kvadratnom metru.

Vlasnik građevinske kompanije "Napred" Dobrosav Bojović kaže da je za manje od 500 evra moguće napraviti kvadrat, ali da niska cena za sobom vuče nekoliko pitanja.

- Pitanje kvaliteta je na prvom mestu, zatim pitanje energetske efikasnosti, zone, lokacije, komunalne pripremljenosti zemljišta... Sve je moguće napraviti, jer svaka roba ima svog kupca, ali pod određenim uslovima. U Africi, recimo, imate stanove gde kvadrat košta od 200 do 300 dolara. Isto tako imate košulju koja košta 10 evra, ali i košulju od 500 evra, samo je pitanje kako i od čega se ona pravi - ocenio je Bojović za "Blic".

Naš sagovornik otkriva da je cena kvadrata koju gradi njegova firma od 450 do 500 evra. Tu, naravno, nije uračunata zarada koju određuju investitori, a kreće se od 100 do 1.000 evra po kvadratu.

Foto: RAS / RAS Srbija

Potpredsednik Građevinske komore Goran Rodić objašnjava da jeftini stanovi mogu da budu samo u tipskim objektima velike kvadrature, gde se građevinski elementi liju i donose na gradilište.

- Opremljenost je po JUSU i ništa više od toga. Lokacija na kojoj se stan nalazi zahteva vrlo mala ulaganja u infrastrukutru, a zemljište na kojoj se zgrada gradi je besplatno. Cena takvog stana je oko 400 evra - precizan je Rodić.

Kako je najavljeno, "BK grupa" planira izgradnju socijalnih stanova u Srbiji čija će cena biti manja od 500 evra za kvadratni metar. Gradilo bi se ukupno oko tri miliona kvadrata, a gradnja bi mogla da počne krajem 2017. ili početkom 2018. Kako je najavljeno, sa gradom Beogradom, gde bi bilo izgrađeno oko dva miliona kvadrata, trenutno se pregovara o mogućim lokacijama, a stanovi bi se radili i u Nišu, Kragujevcu, Novom Sadu...

Šta će od toga biti - videćemo...

Suzana Lakić | 30. 07. 2016

Izvor> Blic

Komentari >
No photo
~Brženik : Braća Karić ili braća Grim...
2016-07-31 21:12
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Agent ka ~Super: Ja drzim agenciju za nekretnine 30 god. I potpisujem sve sto si rekao od A do S
2016-07-31 17:21
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Brama : U Srbiji nije problem napraviti jeftine stanove. Pitanje je kome uopste trebaju ti stanovi? Ko ce u njima ziveti? Srba je svakog dana sve manje i manje, po selima ima vise kuca nego stanovnika a taj trend ide i ka gradovima pa i Beogradu. Ja mislim da i sada ima vise stanova nego potrebe za njima. Pojedini su ulagali u nekretnine jer je to bilo isplativo, imaju po desetak stanova. Sve vise ce biti praznih stanova ako izbeglice sa Bliskog istoka to ne promene. Oni su dobili zadatak i instrukcije. Skupi
2016-07-31 11:37 | Rejting:50%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Vc : Ovde treba napraviti razliku izedju cene kostanja kvadrata i prodajne cene kvadrata. Cena gradnje od 500 eur je moguca, ali prodajna cena od 500 eur na solidnoj uredjenoj lokaciji nije.

Cigla isto kosta i na Vracaru i u Borči i u Knez Mihajlovoj. Cena zemljista i mogucnost da se gradi nisu iste i to je ono sto najvise odredjuje cenu. Skupi
2016-07-31 09:25 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~BGD : I te stanove ima da pokupuju bogatasi i oni koji rade u javnom sektoru i onda ce te stanove iznajmljivati sirotinji koja ne moze da podigne kredite i ugalvnom rade kod privatnika .
2016-07-31 09:05 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Podsetilac : Zar po zakonu sve nove zgrade moraju da budu energetski efikasne i da budu najmanje ocene C klase.
2016-07-31 09:03 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Asd ka ~Maganik: Ne moze cena u BG i Nisu da bide ista. Placa se lokacija. Inace bi svi iz Nisa dosli da zive u Beogradu.
2016-07-31 08:46
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Engineer ka ~klik: Jeste, samo da investitor ne zavuče nekom drugom u džep (narodu) i od njega naplati razliku od 500 evra od realne izvodjacke cene.
2016-07-31 08:42 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Druskan : Samo nemojte praviti vise stanova u beogradu molim vas... Pored nisa i novog sada sve ostalo su sica kolko malo stanovnika ima... E bre neki gradovi poput cacka ili zajecara ili kraljeva zajedno imaju manje ljudi nego vozdovac... Ja mislim da sa ovim prenatrpavanjem beograda sa nadasve interesantnim ponudama neko nas gura na jedno mesto i pravi pasaluk... Razmislite... Sta ce nam jeftini kvadrati kad su sela prazna i kad je tamo kvadrat na ceni od 50e sa sve placem! Umesto da drzava subvencionise kupovinu tih objekata oni prave od beograda prenatrpan grad sa problemima koji su posledica prenaseljenosti... Skupi
2016-07-31 08:41
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Dejan ka ~klik: Nisi u pravu. Kvalitetan stan dodje oko 350€ po kvadratnom metru. Pricam o normalnom, prosecnom stanu, sa parketom i pločicama prve klase, barem petokomornom stolarijom i kvalitetnom izolacijom spoljnih zidova. Sve ispod ovoga je kajanje i zavaravanje. Ja pričam iz iskustva, kao gradjevinac.
2016-07-31 08:36 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~sakisa : Moguće je ,kao i hleb od tri dinara.
2016-07-31 08:34 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Milos ka ~miki.maus: Pogledaj Ratkovo,Odzaci...30 tak ari,struja,voda,kanalizacija.Usoreno selo civilizacija.Dvorista prostrana kuce velike.
2016-07-31 08:33
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~srb : ovo je samo nacin da se skrene paznja kako bi se vratio karic.
2016-07-31 08:22
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Milic : Nebi ja kupio stan u beogradu ni da kosta 50 eura kvadrat, zivim bre na slobodu u selo nije da zivim nego uzivam kuj ce mi moj taj beooograd.
2016-07-31 08:21
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~olee ka ~Maganik: cena zemljista u nisu, cena zemljista u beogradu. prst na celo pa razmisljaj, tebe je kostalo 570e ali bez zemljista po m2. van centarskog jezgra gde kamion za istovar materijala dodje bez problema koje god velicine. Da li znas koliko kosta zauzece trotoara po danu u gradu Beogradu, da li znas da moras da svaki put kad zauzmes deo da pravis elaborat o zauzecu, da li znas koliko to kosta, a tebi od 7 dana u nedelji 4-5 puta imas zauzece, svaki put kad betoniras, istovaras materijal i slicno. Nemoj mesati babe i zabe, inace za to sto si radio su te odrali po m2 Skupi
2016-07-31 08:17
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~AntiBot : Ma nema nigde, al' lepo zvuci...
2016-07-31 08:06
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Alias : Skupo mi je tih 500 eur. Cekam ono Vucicevo obecanje da ce biti 380 eur. Premijer uvek govori istinu i drzi obecanja iako mu obecanja dosta nesto kasne.
2016-07-31 07:52
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Mile ka ~miki.maus: Selo Bosut, vozi od Sremske Mitrovice prema granici sa BiH (Rača). Tamo imaš nekoliko seoskih domaćinstava na prodaju pa biraj, ...
2016-07-31 07:43
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Graditelj : Ove stanove ne bi trebala da finansira i gradi država vec bi po podjednakim uslovima ( da obezbedi opremljeno zemljiste, kredite i dozvole) trebala da omoguci privatnim kompanijama da budu investitori u socijalne stanove.
2016-07-31 07:34
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Graditelj : Minimalna cena m2 kljuc u ruke izgradjenog u skladu sa propisima republike srbije je oko 600 evra. Prosečan stan u bg je oko 55m2. Razlika izmedju 630 i 500 je irelevantna za kreditne kupce ( tek negde oko 3000 dinara mesecno). Bolje raditi sve po zakonu nego za 500e ali da boli glava.
2016-07-31 07:32
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Zoran : Do it. Uradite jednu zgradu i pocnite da prodajete. Zasto to BK nije uradio, sin i brat mu nesmetano rade u Srbiji.
2016-07-31 07:28
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~new york ka ~Maganik: lokacija burazere lokacija.
2016-07-31 05:33
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Aca ka ~sasa: U Beogradu je skupo zemljište, a skupe su i građevinske takse. Kada tome dodamo da se izgradnja objekata često finansira bankarskim kreditima na koje se plaćaju ogromne kamate, investitor jednostavno mora da zvizne visoku cenu kvadrata kako iz posla ne bi izašao sa gubicima. Prema onome što sam čitao, neto zarada investitora se kreće uglavnom između 10 i 20% od uloženog. Cena od 500 evra po kvadratu je moguća samo ako država ustupi zemljište investitoru besplatno, ako ga oslobodi plaćanja građevinskih taksi i ako se investitor odrekne profita. U suštini, sasvim je moguće da su Karići u dogovoru sa državom pristali da uđu u neprofitan posao sa gradnjom socijalnih stanova u Makišu, kako bi zauzvrat dobili zemljište uz novobeogradsku obalu Save za gradnju "Tesla grada" koji bi bio konkurencija "Beogradu na vodi". Takav potez države i Karića bi mogao da bude dobar, zato što bi se izgradnjom socijalnih stanova u Makišu omogućilo građanima sa skromnim primanjima da obezbede krov nad glavom, uposlile bi se građevinske firme (mnogo građevinaca bi dobilo posao), uposlili bi se proizvođači građevinskog materijala, povećao bi se priliv sredstava u državni budžet, vrednost okolnog zemljišta u Makišu bi drastično povećala i grad Beograd bi mogao u budućnosti da profitira od njegove prodaje, a izgradnjom "Tesla grada" bi se uklonio monopol Arapa u gradnji najskupljih kvadrata u beogradskom priobalju i omogućilo da više novca ostane u zemlji... Skupi
2016-07-31 03:08
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Cy : Socijalni stanovi od 500eura po kvadratu?
Pa kako i to priustiti?
2016-07-31 02:43
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Kragujevac ka ~klik: Aj sagradi mi stručnjače stan za 200e po kvadradu? Znaš li ti koliko samo košta ar placa u gradu, pa projekat, pa dozvola, pa uredjenje gradjevinskog zemljišta, pa priključci voda, struja, pa iskopi, majstori... Bez dozvole, na selu, u sivoj fazi ne može te pare da ti izadje kvadrat...
 
No photo
~Miliana ka ~Maganik: Imam rodjake koji su kupili jeftine stanove, ( mnogo skuplje od 500 Eura) ali,
I sad se sude, posle sest godina, nista nije radjeno po propisu I standardu,
Zato jeftino nije resenje da se dodje do stana. Stara poslovica kaze, ko ne
Plati na mostu platit ce na cupriji.
2016-07-31 00:36
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~jasim : i 500 evra je mnogo.
2016-07-31 00:10
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Nesa : Moguce je,zasto da ne,u Somboru cene novih stanova se krecu oko 500 evra po kvadratu,a oni koji ih grade veoma dobro zaradjuju!
2016-07-30 23:40
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Hmh... : Ako je zemljište besplatno i opština se odrekne svih taksi, može da se napravi za 500 evra, par miliona kvadrata. Naravno da besplatno zemljište ne postoji i da se opština ne može odreći taksi. Prema tome, prazna priča. Pravio stan - oko 600 evra kvadrat sa dozvolom i svim taksama. Doduše, možda vi imate majstore koji rade besplatno.... Skupi
2016-07-30 23:36
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~selo ka ~aas: Ma u selima zatvaraju vrtiće, škole, još ambulantu i poštu da zatvore i možemo svi za Beograd. A ovamo neka priča o decentralizaciji, kako da ne. Osvestite se malo ljudi, ne žele svi u grad, ali su prinuđeni. Mogu dete da vozim 20, 30 km u bioskop, na bazen ili na sport, ali u školu i to prvi razred, pa nema šanse. A u gradu ni ženu ne moram da platim da čuva dete, imam jaslice. Ispada bolje biti poslednji u gradu, nego prvi u selu. Skupi
2016-07-30 23:30
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Dejan ka ~Maganik: Pričaš samo o kući. Hajdmo iz početka! Plac, geometar, projekat, građevinska dozvola, takse za priključke na struju vodu i kanalizaciju, itd itd pa na to što si naveo piključi i ovaj "ostatak" pa vidi pošto ti je kuća. Danas je kuću jeftinije kupiti gotovu nego praviti
2016-07-30 23:22 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~mad max ka ~Kumbara: ajde bre, covek je imao sansu dok je bio u srbiji to da uradi...a on se ipak opredelio za svoje interese da budem blag
2016-07-30 23:14
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~SAMO ISTINA ka ~misa.p: potpuno ste u pravu
2016-07-30 22:57
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Super : Stan u centru BG ce za manje od 10 god. da kosta manje od 350 evra po kvadratu. Tako da ko danas placa 500 evra preplacuje. Dolazi vreme pravog kapitalizma i trziste ce uredjivati cenu. Pomrece babe koje su stanove dobile i prodaju ih za 1000 evra po kvadratu iz razloga jer je baba Stana sa prvoga sprata prodala stan po 950 evra 2007 god. i poslala je unuka da studira u USA. Trziste ce odrediti cenu a to nece biti ni u ludilu vise od 500 evra u krugu dvojke. Skupi
2016-07-30 22:49 | Rejting:100% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~max : realno je naravno... cena u izgradnji je 250 eur kljuc u ruke.
2016-07-30 22:48
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~flaferka ka ~Peca: Čekaj malo... A Vucicevih 300e? nemoj da preskaces
2016-07-30 22:46
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~milano ka ~SiroVina: Nije Srbija samo Beograd .
2016-07-30 22:38 | Rejting:50%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Lokacija ka ~Maganik: diktira cenu. Vrlo prosto.
2016-07-30 22:32 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Pastore27 ka ~Maganik: Spanska keramika je sve, samo ne najbolje. To ko ti je rekao da spanska keramika najbolja te je slagao. Zavisi i kakva je keramika, da li je granit ili keramicke plocice.
Kao sto je rekao covek iz firme napred, kosulja moze da bude 10€ a moze 500€... tako je za sve. Koliko para toliko i muzike.
2016-07-30 22:13
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Cane ka ~Maganik: Zemljiste u Nisu i Beogradu ne kosta jednako
2016-07-30 22:11 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~toma ka ~Maganik: u beogradu ne placate cigle stipropor i drvo nego plac lokaciju. nije problem da moze kuca da se napravi za te pare to je apsolutno tacno ali da bi je sazidali u beogradu u kraju gde je stan 2000€ plac od 5 ari cete za tu kucu platiti 200/300 hiljada evra i to ako ga nadjete . plac u malom mokrom lugu sumi u rakovici i slicno necete naci ispod 30/40 hiljada. po vasoj logici i kuca u londonu treba da kosta 500€ kvadrat !? ili stan u njujorku 20.000 $ !?
e sad da li to vredi ili ne vredi da li neko voli selo ili manji ili veci grad to je druga prica ...
trenutno u beogradu stan na vracaru ali zaista kvalitetan se olako proda za 2000 /2200 € .i to ih ima manjak ( zaista kvalitetnih ) a recimo stari stan mirijevo konjarnik oko 800/1000 veoma tesko .
u svakom slucaju srecno ... Skupi
2016-07-30 22:09 | Rejting:100%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~goca ka ~Kumbara: Od para sto je pokrao u Srbiji?
2016-07-30 21:38 | Rejting:90%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~klik : Cena stana potpuno zavrsenog i spremnog za prodaju iznosi oko 200- 250 e u zgradi od tri do cetri sprata. Sve ostale price su naduvavanje tih cena. Gradjevinski materijal je skoro istih cena u svim gradovima u Srbiji a treba uzeti u obzir da izvodjac radova tj gradnje zgrada i stanova taj materijal kupuje iz prve ruke gde je znatno niza cena. Krajnja prodajna cena stana zavisi od prodavca tj od toga koliku zaradu zeli da uzme i od niceg vise. Tako da BK mogu te stanove da prodaju po jos znatno nizim cenama. Skupi
2016-07-30 21:36 | Rejting:68% | Odgovori: 3
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~SiroVina ka ~Maganik: U bg su jako skupi placevi, za recimo jedan plac na nekom pristojnom mestu na kojem moze da se sagradi omanja zgfradica investitori vlasniku daju 3-4 stana u toj zgradi. Na selu, u malim mestima.. bi moglo da se gradi jeftino ali niko tu nece da zivi. Sigurno bi i u bg mogli da se grade stanovi za 700-800 evra i da se to isplati ali dok se svi zivi ugrade naraste na cifru koja se trazi. Skupi
2016-07-30 21:35 | Rejting:97% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Moler : Sačuvaj bože ove novogradnje od 700-1700€. Ne smem ni da pomislim kakva će da bude ova za 500.
2016-07-30 21:35 | Rejting:87%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~živkovic ka ~Maganik: a od čega po tvojoj logici prave u Nju Jorku. Od platine?
2016-07-30 21:31 | Rejting:87%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Daki ka ~Glup: I zelena salata. ......
2016-07-30 21:31 | Rejting:96%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Sasa ka ~Maganik: U okolini Ns plac je oko 15-20.000 eur. papiri (informacija od pre 2 meseca) 15.000 eur, znaci 40.000, a nisi zab'o ni asov u zemlju, odakle onda racunica za 500 eur po m2? Voleo bih da napravim kucu pa bih molio nekoga da me prosvetli.
2016-07-30 21:30 | Rejting:91%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~kica : bajke u srbistanu dok zivot prolazi
2016-07-30 21:29 | Rejting:97%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Gradjevinac : Sve preko 300 evra je profit.
 
No photo
~Alex : A sela nam sve praznija
2016-07-30 21:24 | Rejting:94%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~i po ka ~Maganik: toj ceni sve veci problem postaju racuni.ljudi nemaju posao i struju ce sve teze biti platiti.i sve je sve skuplje.
2016-07-30 21:17 | Rejting:90%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~sasa : kvadrat kosta 300 - 350 sve komplet da se napravi i to jako dobrog kvaliteta sve ostalo je zarada investitiora.naravno pod uslovom da zemljiste ne kosta nista
2016-07-30 21:05 | Rejting:85% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~misa.p ka ~Nije realno : izbeglice se sredile bolje nego ti druze sto ces se ikada srediti! muka je za nasu decu sto ih tretiraju kao izbeglice u sopstvenoj drzavi .
2016-07-30 21:02 | Rejting:85% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~miki.maus ka ~aas: gde ima ?daj broj! ja trazim da kupim pristojnu kucu na selu ali na otplatu,ali je draze ljudima da im propadne nego na taj nacin da je prodaju a kamo li da ti je poklone.Puste prazne price...
2016-07-30 20:59 | Rejting:85% | Odgovori: 2
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Marija ka ~Vuk: Ne branim nikog, a naročito ne ovog, ali zar vam nije palo na pamet da za početak nije realno da kvadrat bude 2000 eur? naš nardo s pravom stalno misli da će neko da ga prevari, ali po svim kriterijumima i 1000 eur po kvadratu u BG je mnogo. Zavisi ko je koliku maržu sebi nagurao.
2016-07-30 20:53 | Rejting:86%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Gox ka ~Kumbara: Do 1989 pravili drske za lopate.
2016-07-30 20:52 | Rejting:93%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~charlie : Ja još čekam onu domaću salatu što su obećali da će saditi.
2016-07-30 20:43 | Rejting:94%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~зр : Трла баба лан...
2016-07-30 20:40 | Rejting:94%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Maganik : Ja sam napravio kuću sa sendvič zidovima, vrhunskom stolarijom aluminijum-drvo, najboljom španskom keramikom, italijanskim sanitarijama, termo krovom, hrastovim klasičnim parketom i klimatizacijom, sa uređenim dvorištem, građevinskom dozvolom i sve me je koštalo 550-570 EUR-a po kvadratu. Moguće je to što Bogoljub priča a obične kuće preduzimači grade za 250-300 Eur-a po kvardratu ključ u ruke. Sve ostalo otmu "državne službe" i zarada "investitorima. Van pameti je da neko plaća stan 2.000-3.000 evra po kvadratu. To samo glupac i rade. Da sam pravio više spratova, nebi me kvadrat koštao više od 400 Eura. Toliko to košta. Kako stan u Nišu može da se pravi za 500 Evra a u BG 2.500 Evra. Od čega ih prave??? Od zlata? Skupi
2016-07-30 20:36 | Rejting:91% | Odgovori: 14
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~dr.kadzija : naravno da je sve moguce, ali u vidu maketa. BK treba da zaglavi malo mardelju koliko mi se cini?
2016-07-30 20:34 | Rejting:74%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Glup : U tom naselju će sigurno biti i onaj obećani hleb od 3 dinara... (ko se seća)
2016-07-30 20:33 | Rejting:94% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~aas : Ima po selima praznih kuca koliko hoces, na poklon samo da se vrati zivot i van grada...al ajmo svi u fabrike i izmedju 4 zida, zdravija prica...
2016-07-30 20:31 | Rejting:90% | Odgovori: 4
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Sale1 : Ua lopovi!!!
2016-07-30 20:30 | Rejting:90%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~vladimir : naravno da je realnost , u Novoj Pazovi stanovi su 650e nova gradnja . Ne gospoda hoce u Beograd .
2016-07-30 20:30 | Rejting:72%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Momir : Uz sve dozvole, materijal I plate, kvadrat kosta 400 eura.
2016-07-30 20:29 | Rejting:90%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Ttt : A kad je Vučić obećavao svi su verovali, i šta ispade na kraju
2016-07-30 20:24 | Rejting:98%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~SiroVina ka ~Kumbara: Pa zato sto srbija nije beli svet. :)
2016-07-30 20:24 | Rejting:92%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~SiroVina ka ~Nije realno : Ala si ti naivan.
2016-07-30 20:23 | Rejting:87%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~SiroVina : Znaci gradnja pocinje otprilike posle predsednickih izbora?! A jel ce se u tim stanovima jesti mleko i hleb za 3 dinara?! Ako hoce da glasam za njih.
2016-07-30 20:22 | Rejting:95%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~djole : Ne lipši magarče do zelene trave. Koliko ja vidim stan u Beogradu od 45 kvadrata u novogradnji je 85.000 evra a u starijoj zgradi 65.000 pa ko ima nek' kupi a ko nema nek' ustedi ili uzme kredit. Zivi bili!
2016-07-30 20:20 | Rejting:92%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~цццц : Лажу ли лажу!
2016-07-30 20:17 | Rejting:97%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Kumbara : Covek je u pravu, to nisu nikakve bajke.....on se dokazao da moze, i gradi milione kvadratnih metara po belome svetu, sto ne bi i u Srbiji....
2016-07-30 20:13 | Rejting:66% | Odgovori: 4
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Vuk : Opet nova prevara na vidiku
2016-07-30 20:10 | Rejting:93% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~sale : Nema nista od toga i da dodje do gradnje kako se blizi kraj investitori se polakome i pocnu da dizu cenu znaci suplja prica.
2016-07-30 20:06 | Rejting: 96%
 
No photo
~Peca : Dafina Milanovic, gazda Jezda,stara devizna stednja, Dinkicevih hiljadu eura, sada jeftini stanovi, ... Uz onu staru :"Nisam toliko bogat da kupujem jeftine stvari." , hajde sada ! Hocemo li ikad uciti na greskama ?
2016-07-30 19:52 | Rejting:95% | Odgovori: 1
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Soko : Nema realnosti, samo srpska potreba da se opet izglupiraju i daju pare prevarantima. Srbine, kad te zeznu 1-2 puta nije tvoja krivica, ali kada se prevarant vrati posle 20 godina i opet ti uradi isto, to si zaslužio.
2016-07-30 19:48 | Rejting:98%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Adam : Jel ce u tim stanovima da se jede leb od 3 dinara i stanari imaju akcije od 1000 evra?
2016-07-30 19:46 | Rejting:98%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~s : Kad su mogli naprednjaci da nam obezbede hleb od 3 dinara i grad na vodi zasto ne bi Karic prodavao kvadrat po 500 evra?
2016-07-30 19:44 | Rejting:98%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~oficir oficir : Price u koje moze samo glasac nazadnjaka da poveruje!!!
2016-07-30 19:44 | Rejting:94%
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Nije realno : Mozda na nekim drzavnim placevima van grada?!I to samo socijalni i veoma skromni stanovi.To ce mozda resiti pitanje izbeglica.
2016-07-30 19:39 | Rejting:64% | Odgovori: 3
Odgovor Ocena: -1 +1
No photo
~Zivorad : Ne lipsi magarce do zelene trave.
2016-07-30 19:28 | Rejting: 95%